Dagen

Hellu!
idag har det varit en soft dag.
Först så vakna man fixa sig o så , drog till skolan runt halv 9 .
Va med på en lektion sen hade vi lunch och då drog jag ner till stan och mötte mikkis
Sen så drog vi till Broman och träffa massa folk sen var det snöbollskrig där då , otroligt kul, efteråt drog alla vi ner till stan och gick runt ett tag och sen gick jag hem ett tag efter det drog jag ner till stan och mötta mikaela igen , sen drog vi till bg och va där ett tag och efter när vi skulle till håsta och köra källarjaga ( som vi typ alltid brukar göra )
med oscar,gustaf,dampkrille o massa mer så ringer min bror o säger att han ska hämta mig, så drog vi till donken och sen hem o nu sitter jag här och skriver.
Imorgon blire broman igen, men nu ska jag lägga mig ska upp kl 7 elr nå.
Men vi hörs
Peace!


Bromangymnasiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0