Shu!

God morgon!
eller ah god dag iaf ;p
Vakna för ungefär 2 timmar sen, har hunnit duscha o fixa lite iaf nu.
Nu ska jag berätta om min kväll/natt.
Igår när jag hade kommit hem så satte jag mig vid datan och webba med folk o så sen så frågar philip om jag har lust att träffa han och ville runt kl 1.00 , och då gjorde jag det , sen när vi hade varit med varann ett tag skulle alla hem och precis när jag va på väg in till mig så ringer mikaela o säger att jag ska möta henne vid kyrkan o då gick jag till kyrkan o där träffade jag henne sen så drog vi hem till mig så vi va hemma hos mi runt kl 3.00 på natten.
Sen så satt vi vid datan och webba med folk sen la vi oss o kolla på film efter det så somna vi runt 5-6 tiden.
Ajja det va min kväll igår.
Just nu sitter jag med mikkis och lyssnar på muusiik.
Snart ska vi fixa oss o dra ner till stan mä folk.
Får se vad som händer ikv kanske fest .
Ajja nu ska jag börja fixa mig
Peace! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0