Sorry!

Förlåt fatt jag inte har bloggat på ett bra tag men det har hänt så otroligt mycket.
Jag berättar några saker i taget  dom här dagarna då.


Gårdagen va suverän!
Först vakna av att Mikaela ringde mig och sa att jag skulle skynda mig sen träffa henne, och det gjorde jag o då drog vi till ica o sen satt vi o dunka musik hemma hos mig ett tag , efter det drog vi ner te stan va där ett tag o va med folk, sen drog vi hem till mig o fixa oss för bion , sen drog vi ner till stan och skulle vänta på ibbe , så då va vi med  gino , orre , rasmus, felix ,gustaf o massa mer . Sen runt 20.30 drog jag, mikkis o ibbe ner te bion .
Så kolla vi på den till kl 22.30 , SAW 3D otroligt grym rekomenderar den somfan!
Ajja sen hände det inte så mycket .




Trailern

Men idag fyller min brorsa 21 år , så nu ska  vi gå o fira han o sen blire stan med mikkis!
Harebra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0