L.o.v.e

Nu ska jag berätta lite om hur jag har haft det med kärleken under hela mitt liv.

Jag va aldrig sånn som hade killar när man va mindre typ för en dag o så, jag väntade.
När jag va 14 år började jag på högstadiet, allt va nytt & spännande då.
Efter nån vecka så börja jag lära känna en kille i 9:an, vi va med varandra väldigt mke sen blev satt vi va TYP tsm.
Men eftersom jag aldrig hade varit kär förut så våga jag inte öppna mig för den där killen.
Men en dag fick jag syn på en kille som jag börja gilla sen första gången jag såg han.
Han gick också i 9:an och han va den andra killen ( som jag va på g med ) kompis.
Så vi börja lära känna varann genom han, samma dag som jag o killen va hos han så ringer han mig och säger att vi ska träffas, så då va vi med varann och likaså dagen efter och typ varje dag, så då börja jag dissa den första killen.
För varje gång jag och han va med varann så gilla jag han mer och mer, men jag fick aldrig bekräftat om han kände detsamma. Vi höll på i flera månader, vi va nästan tsm, men sen flytta han ifrån stan och nästan lite utanför Hudik.
Så vi träffades inte lika ofta även fast båda bodde i Hudik. Men efter ett tag när vi va med varann igen så fortsatte vi att hålla på och efter 1 år så hade jag blivit kär i han som fan, och då säger han hur han kände för mig och det var en underbar stund, vi va hemma hos han med massa folk, så satt vi i hans rum o där berätta han allt. Jag hade aldrig varit så lyckligare än just i den stunden. Men efter den dagen så slutade vi träffas bara. Jag mådde så otroligt dåligt, under hela det där året, det var nästan det värsta för mig, mitt hjärta va i 1000 bitar så jag behövde verkligen nån som kunde lappa ihop det, och det gjorde mina vänner såklart, men jag behövde nån som inte fick mig o tänka på han.
Och just i den stunden så börja jag va med en kille som heter Dennis, han gilla mig förut när jag börja i högstadiet men jag kände inte detsamma. Men just den sommaren när vi börja umgås igen så började jag få känslor för han, men han hade tjej. Men vi va med varann mke mer än han o sin tjej.
En kväll skulle han följa mig hem en bit, och när vi skulle säga hejdå då krama han mig, sen pussa han mig och sa : Emina.. jag fixar det där med min tjej.
Senare på kvällen så ringde han mig och sa att han hade dumpat sin tjej så det kunde va jag och han.
Och då va jag med en av mina bästavänner som inte lever längre Miranda.
Och både jag och hon va så glad, ja så då blev jag och Dennis  tsm men efter en vecka så fick jag reda på att han va otrogen mot mig med sin gamla tjej, så då tog det slut, jag mådde verkligen dåligt, jag riktade alla mina känslor som jag hade för den förra killen på Dennis så dom va otroligt starka, så jag grina i flera flera dagar, kunde aldrig va själv, så jag hade mina närmaste vänner alltid vid min sida och då mådde jag bättre, efter en vecka så ringer Dennis mig och säger att han dumpa henne igen och det är mig han älskar o massa, och såklart så gick jag på det, så då blev vi tsm igen, jag va otroligt glad , han fick mig att glömma den andra killen. Men efter ett tag så fick jag reda på att han va otrogen med henne igen, o då tog det slut. Jag mådde lika dåligt som förut, depp varenda dag, efter han så gillade jag inte nån påå väldigt väldigt länge , sen en sommar så börja jag gilla en kille som heter Max, vi hade det chill , i det förhållandet kände jag mig verkligen säker och trygg,men jag va aldrig kär. sen börja det bli massa problem så vi tog en paus sen så blev det slut bara, efter ett bra tag då fick jag reda på att han hade varit otrogen med min bästavän när vi va tsm. Sen var det inget mer med han.
Efter ett år typ så börja jag  gilla en kille som heter Gino, åh han var typ världens underbaraste kille, jag fatta inte vad det va med den killen men jag vela ALLTID ALLTID va med han, såfort jag inte va med han så kände jag hur saknaden blev allt större o större, han bor egentligen i Uppsala men hans Mamma bor här i Hudik så han brukar komma hit på lov. På sportlovet då va han här hela veckan o då va vi med varann nästan hela veckan, jag mådde verkligen super bra, jag gick alltid runt o log, och jag längta tills skolan skulle sluta så jag kunde ba dra ner till stan och träffa han, allt va underbart mellan oss, men på slutet av veckan när han skulle åka hem så blev det massa strul som jag inte orkar ta upp här, så det blev inget mer med oss..
Har vääldigt svårt att bli kär nu och väldigt svårt att lita på killar, så när jag hittar nån som jag verkligen litar på och vågar öppna mig för kommer jag nog aldrig släppa den. Fast den enda killen jag har varit riktigt kär i det är ju han jag va typ tsm med när jag va 14 och efter 1 år och 6 månader så skaffa han en annan tjej o han har varit tsm med henne i nåra månader men jag arbetar fortfarande på att gå vidare.
Nu vet ni nästan allt.


Gino&Jag ( vintras )


Jag & Dennis ( somras )


Max & Jag ( somras )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0