Hellu!

Har inte hunnit skriva nått dom här senaste dagarna satt ni vet.

Men nu ska jag berätta lite om gårdagen!

Vakna ,fixa mig drog till skolan efter skolan drog jag hem ett tag efter det så drog jag ner till stan med massa  folk.
Senare på kvällen hjälpte alla vi nån thaibutik att få in varor där  :)
efter så drog vi till hemköp o såklart ska ALLTID snuten komma, så hälften av oss drog därifrån,sen så kom
Dubbel och skjutsa hem mig och maja!
Hände massa mer men pallar inte skriva allt, menmen kke gör nått inlägg senare Hare!


Jag&Gino

Kommentarer
Postat av: SIEL

nehe, gud vad roligt :d när då? :D

2011-02-23 @ 16:46:29
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0