oj!

oj va länge sen man gjorde ett inlägg här då!
weird! , men har absolut inte orkat, har inte mått så bra och jag har inte haft tid.
Men nu ska jag börja igen, ni får ursäkta mig för det.

Men iaf, dom här senaste veckorna har varit azum!
3 ord har jag att säga, fest fest fest!

Iaf nu har jag precis kommit hem, har varit ute med Carro!
Vi gymma lite sen drog vi ut och efter då stod vi och vinka åt bilarna och jucka mot dom ((x
haha, man får va lite konstig ibland.

Plus att jag längtar somfan till v.17 ( påsklovet ) då åker nog jag till Norge med Mikkis och min familj!
Kulkul!

Ajja ska byta om och så nu, kanske gör ett inlägg senare!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: SIEL

Jag har lagt upp ett inlägg med information om hela Norge grejen, så kika in! :D

jasså,vart i norge ska du? :D

2011-02-19 @ 16:02:08
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0