Dagen!

Asså dagen har varit helt awesome!
Först så blev man väckt av mamma kl 9 , o då säger hon att vi ska åka till iggesund
o träffa mina kusiner , ah så runt 11 åkte vi dit sen va jag mä min moster,mamma o en av mina kusiner
då gick vi runt i igge o knäppte lite kort o så .
Sen runt 4 kommer Geje ( låtsas pappa) o hämtar mig&mamma o kör oss te stan och runt halv 6 mötte jag
mikkis&miranda på stan så gick vi runt o sen satte vi oss vid möljen o chilla sen kom leo , älskling, orre , janar , totte och massa mer folk som va social , efter nåra timmar så drog , jag,miranda,mikaela,älskling,janar o nåra till, upp te håsta , så va vi där ett bra tag efter det så drog jag hem o nu sitter jag här o lyssnar på musik ! :)


Piercingen som inte e kvar längre..

mamma :)

moster&mamma

jag&kusinen

miranda

älskling&jag

mikkis

jag&älskling





Det var mycket mer folk men hade inte knäppt på alla, menmen imorrn kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0