Idag!

Den här dagen börja med att man blev väckt av mikaela när hon dunka musik.
Och då klev jag upp o fixa mig sen gick jag och mikkis ut med hennes hundar runt stan o lite överallt sen va det så jävla varmt satt vi blev otroligt törstig så vi gick till mina kusiners resturang som heter lilla paris o fick cola , så tog vi vatten åt hundarna, sen efter en lång promenad med hundarna gick vi hem till mikkis o fixa oss lite till så drog vi ner på stan o mötte miranda,totte&harry. Sen drog jag miranda&mikkis till möjlen o där träffa vi dampen,emil a ,o älskling. Efter det drog jag ,miranda o mikkis till lilla paris o åt , sen gick vi runt på stan o träffa folk sen satt vi vid möljen hur länge som helst o efter det drog vi upp till håsta o träffa folk sen kom mamma&geje o hämta mig o nu sitter man här o lyssnar på musik.
Nu kommer det lite bilder från dagen.


en av mina kusiner.

Wilma&Ludde, Mikkis söta hundar.

Mikaela med snygga kepsen

Jag med snygga kepsen.

lilla paris.

en av mina kusiner,miranda&mikkis i lilla paris.


btw: jag och mikaela bestämde fatt ha kepsar på oss hela dagen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0