Today!

Idag har jag varit mä , miranda,mikaela,älskling,fredrik h,orre,gurra o nåra till.
Dagen börja med att jag vakna runt 11 o fixa mig o så , sen runt kl 2 drog jag ner te stan o mötte
miranda o mikkis. Då gick vi runt på stan sen chilla vi ett tag vi tågstationen.
Sen runt kl 5 så drog vi te hemmakväll o träffa jonas o då hade han precis sluta för dagen så han följde med oss till möljen o så, sen kom muhamed o va med oss också ett tag, sen drog jonas o muhamed och då drog jag,miranda&mikkis till håsta o där träffa vi fredrik hjelmersson först som va på väg till orre vilket vi också va
så vi gick upp te orre allihopa o där träffa, vi leo , gurra,orre,älskling o massa , sen drog vi ut o va på håsta ett bra tag sen drog allihopa utan jag,miranda,älskling o leo. så då drog vi hem te orre o va där typ i 10 min o sen drog vi ner te möljen. Efter ett tag gick vi till busstationen o kolla busstiderna för miranda skulle åka till igge, och efter det så drog jag hem o nu sitter jag här o är social med miranda i tel :)
nu kommer det lite bilder !


Jonas

Mikkis

Jonas

Miranda

Jonas

Orre,Robin,Gurra&Leo

Fredrik&Orre

jag&älskling


åsså vare massa mer bilder som jag kke lägger upp lite senare , pööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0