Ens vän.

Jag har en vän som jag har känt sen i 5:an, hon betyder jävligt mycket för mig.
Alla vänner har ju både bra och dåliga stunder, men man kämpar tillsammans igenom allt det där dåliga,
Just nu har vi det lite dåligt, och det känns som att nått fattas när det är så här.
Våran vänskap byter allt, alla killar all svek och allt sånt skulle aldrig kunna förstöra detta.
Att vi har varit med varann otroligt mycket i flera år men fortfarande vill va med varann är ju ett bra tecken, andra slutar va med varann och tröttnar, men det gör inte vi.
Du försöker  verkligen göra allt för mig ,det har jag märkt..
Men jag hoppas att du förstår hur jobbigt det är för mig när det gäller er 2.
Jag försöker men det blir alltid fel..
Vill inte att det ska va så. Har redan förlorat en vän.
Vill inte att det ska hända igen..
Hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0